21 Nisan 2016 Perşembe

Bugünün Dansı /Yarının Intiharı
Bilmiyorum, yapamiyorum diyip kenara cekilmek ne guzel değil mi (kurban psikolijisi)... hemen oralarda işi halledecek bir cengaver de vardır (bağımlılık psikolojisi) ...
Bu gibi durumlarda her ne kadar dışardan bakıldığında masum görünse de... kurban psikolojisindekiler icin asla kendi sorumluluğunu alamaması herseyi biri benim için yapsın durumu ile bilincaltı ne kadar seviliyorumu test edecektir ... bağımlı yan ise ihtiyaç duyuluyor ve onaylanıyor olmaktan beslenecektir . Bu durumda tıpkı kirban yan gibi kendini ancak başkaları için bisey yaptiginda degerli hissetmekle bağlantılı yanlar bulunmaktadır...
Bu asla yardımlaşmayalım mantığı yaratmamalı elbette ... zaten yapabildikleriniz icin yada bilmediginiz ama kaygi duymadan salt öğrenmeye calıştığınızda yardımlaşalım 😉
-eyvah ya yanlış yaparsam korkusuyla yaklaştığınız işlerde
-yok ben bunu beceremem dediklerinizde
-başedememe korkusu yaşadığınızda
Yukarıdaki receteye bakın alt kimliklerinizden kurban yada bağımlı aktivasyon halinde demektir....
Ve eğer yazılanlara karşı çıkıyorsa icinizdeki ses yada bahaneler yada açıklama yapma gereği hissettiyseniz kendi kendinize yukarıdaki receteyi bidaha bidaha bidaha okuyun ..
Peki bu dayanışmadan kurbanpsikolojisindeki kisinin isleri hallolup ,bayan bağımlıda onaylanıyor ve işe yarıyor olmaktan memnunken nasıl bir sakıncası var ki bu durumun?
Her iki durumda öz de kendi değerinin farkında olmamak,yeterince iyi değilim.temel konusuyla örtüşecektir . Bu durumda ne yardım eden ne de yardımı alan asla tatmin olmayacaktır,yetersizlik duygusu ve kaygı boyutu artacaktır. Basit bir yardım bike bilinçaltını derinlerde etkileşime sokacaktır... düşünce yapısı olarak yeterince iyi değilim teması;iyi şeyleri haketmiyoruma dönüşecek ... içten içe benim başıma iyi şeyler gelmez inancını güçlendirecektir. İşte yaratım.böyle başlayacaktır bugün günlük bir işten kaçmanız yarının neşe ve enerjisini kurutur ...
Yarınlara ektiğiniz tohumları itinayla seçmeniz dileğiyle ...
İnsan en çok yuzleşemediği ve vazgeçemediği durumların kölesidir
e.dereobalı
Alsancak/nisan2016

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder